BirazbundanBirazondan1 Kayaeliff bez sayısı 5 yada 6 geçiyorsa Bez dolu dolu taşıyorsa ishal diye biliyorum. Bende ishal diye düşünmüşrüm doktorum böyle tarif etmişti. Siz yinede doktorunuza danışın
Aasli-342874 Kayaeliff günde 8 10 defa yapıyorsa ishal diyorlar bi doktora gösterin belki probiyotik damla verir
BirazbundanBirazondan1 Kayaeliff karnı ağrıyor gini ve bacaklarını çekiyorsa gazı var. Gazını çıkartmata çalışın. Doktorunuza söyleyin gaz ilacı versin yda siz kendiniz gaz ilacı alın
BirazbundanBirazondan1 Kayaeliff sanırım yenidoğanlarda oluyor. 3 aya kadar kızımda tarif ertiğiniz gibi kakalı bez aldım. Sonra düzene girdi. Şuan 5 aylık kakaaı düzenli oldu. Siz yinede doktora danışın
Kayaeliff Nnoktaa bugun götürdüm herhangı bır sorun yok dedı doktor sadece çok gazı var kaka sayısı normal dedı bıze BioGaia verdı bagırsak duzenleyıcı ve gaz içim iyi dedi