Niloyaaaaa Didem_koc çok şükür bebişinizin sağlıklı olmasına çok sevindim 🌺 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
Nurouz Didem_koc benim bebeğimde çok hareketli değildi 30 lardan sonra cosmustu meyve vs yediğimde sol tarafuna yat öyle kendilerini daha çok hissettiriyorlar
Boncukk123 Didem_koc kaçıncı haftadasın canım küçücük bir kıpırtı bile yoksa doktora git hemen baksınlar ultrasonda