Kızlar selam herkese. BAT 6 mart. cumartesi günü çok belirgin bel agrısı vardı ama pazar(dün) kayboldu, biraz gögüs hassasiyeti var. acaba yarın sabah test yapsam mı yoksa gecikemyi mi beklesem. Sanki adet olacakmışım gibi bir his var. Bir de dün hafif açık kahve akıntım oldu. Bu arada ocak ayında düşük yaşadım kendiliğinden 6+2 de. sizin tavsiyeleriniz ne olur. gecikmeyi mi bekleyim yoksa yapayım mı artık test.