Merveee1996 Kızlar ben idrar kültürü vermiştim doktorda aile hekiminin sisteminde gözükür demişti hemşireye yazdım dedi ben burdan göremem e nabızdan takip et kafam karıştı doktor neden aile hekiminin sistemindw gözükür dedi 🤔
Hamisbayan Merveee1996 hemşire sonucu göremez de aile hekimi doktorunuz sonuçlar çıkınca e nabızdan görebilir enfeksiyon olup olmadığını demek istemiştir
Zumrut___ Merveee1996 sağlık ocagındaki doktorlar bazen bakmak istemiyor o yüzden gözükmüyor diyor ama siz e nabızdan bakın sonucunuz çıkmışsa görürsünüz zaten. Sonra gidip bilgi alırsın aile hekiminden
Merveee1996 Hamisbayan doktor dedi aile hekimi sistemden görür diye sonuç ne olara çıkıyo ne yazıyo yani ben cumartesi günü gidip verdim numune alanına bıraktım bugün çıkma ihtimali varmıdır eğer almışlarsa
Hamisbayan Merveee1996 yarında çıkma ihtimali var genelde 3-4 gün sürüyor e nabızdan tahlillerime girin en son verdiğiniz tarihli olan idrar kültürünüzdür ama sonucu siz pek anlamayabilirsiniz ben anlamamıştım
Merveee1996 Hamisbayan benden 1 mart cuma günü istenmişti cumartesi günü gidip polikliniklikten numune alanına bırakmıştım umarım almışlardır ve boşa gitmemiştir gittiğimde
Merveee1996 Hamisbayan üreme olmadı diyor yinede aile hekimine gitmem gerekiyor mu bilginiz varmı yoksa bol bol su içmeye devammı edeyim
Hamisbayan Merveee1996 üreme yoksa sıkıntı yok canım bende üreme vardı antibiyotik yazmışlardı bol su iç kuru dut kaynatıp içebilirsin ben öyle yapıyorum enfeksiyona iyi geliyor
Merveee1996 Hamisbayan gitmem gerekiyor mu peki aile hekimine kuru dut bebişe bi sakıncası olmaz değilmi
Hamisbayan Merveee1996 yok canım olmaz ben içiyorum ama tabiki fazlası herşeyin olduğu gibi zarar için rahat etmiyorsa yimede gidip sorabilirsin hekimine daha detaylı bilgi verir