3 aylık hamileyim ama şu son zamanlarda artık hazımsızlık sorunu oluşmaya başladı 2 3 günde bir mutlaka yediğimi hazmedemeyip çıkarıyorum ve çok zor bir şekilde normal mi bu vücut sindiremiyor dün mesela salata yemiştim yemekte o bile çıktı afedersiniz çıkarana kadar bunaliyorum beni çok rahatsız ediyor karnıma oturmus gibi hissediyorum ancak çıkınca rahatlıyorum sizde de oluyor mu