Babyy_1 Bayanlar bu haftalar da bebek hareketlerini en ufak olsa bile seyirme gibi mesela hisseden ya da hissetmeyen var mı ??
sandraa2 Babyy_1 bnm 2. Gebeliğim 14. Haftada hissettim suan 16+5 im resmen karnımda dolaşan biri var artık hissediyorum 🥹
Busranurkura Babyy_1 doktorum baba 19 dan sonra hissedersin dedi 2. Gebeliğim henüz hissetmedim bisiler hissediyordum ama o bebek değilmiş kaslarla ilgili biseymiş hissedebilmek için aşırı zayıf olmanız lazım dedi
imbrosmerve Babyy_1 ilk gebeliğim🤰🏻 şuan 17+2yim ama ilk defa 15.haftada hissetmiştim. ne hissettin/hissediyosun diye sorsanız cevaplayamam böyle ne biliyim çok garip bi duygu🫠💖👼🏻
Evhamlikurabiyeanne 15+5 im hissetmiyorum gaz gibi hareket var ama gaz yani bebek degil bence bebek olsa daha güclü oluyor
Babyy_1 Hepimiz sağlıklı bir şekilde doğum yapıp, bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bol amin . 🤲🏻🤲🏻