Arkadaşlar geçen hafta salı günü reglime 2 gün varken kan verdim 1.20 çıktı negatifti birde reglimin ilk günü kaset test yaptım negatifti bir daha hiç bişi yapmadım gecikmenin 5. Günündeyim hala test yapmadım daha gecikmesini bekliyimmi umut varmı sizce döngüm 28 gündür ilk defa bu kadar bir gecikme yaşıyorum