Herkese merhaba
Bebeğimin dün 28. Günü idi, sanırım 1 aylık diyebilirim artık 4 Şubat doğumlu 🥹👶🏼
1 aylık bebek neleri yapabilir acaba tecrübeli anneler? Örneğin dün eşim parmağı ile sağdan sola takip ediyor mu diye baktı ama etmedi, gerçi o an uyku arasında sabahın üçüydü, ben de eşime kızdım nerden çıktı şimdi diye ama sonra aklıma takıldı 🙄 bir de bebeğimin gelişimi için nasıl destekleyebilirim onu? Kitap önerisi varsa da mutlu olurum :)) ya da ben şunları yapıyorum diyorsanız da önerilerinizi bekliyorum lütfen
Herkese sağlıklı günler dilerim