Lumlum Doc Dr. Dilşad Herkiloğluna giden var mıydı burda kızlar? GOP hastanesinden ayrılmış maalesef :( çok üzüldüm :( henüz nereyle anlaştı bilmiyorum ama şimdilik başka doktora gitsem ilaçlara devam et der mi yoksa başka ilaç mı yazar?
nurkb Ben gidiyordum ayrılmış evet ben de çok üzüldüm acaba bahçeşehir medicale mi geçmiş instagram hesabında öyle yazıyor