Ylzsvnk canm karnıma belime öyle bir ağrı attiki bende dedim boşuna kan verdim birtanede test almıştım yanlistr dedim bildiğin çok kötü bir şekilde kan geldi eşimde dedi diyer testede bak tekrar yap nede olsa ikitane almistm dedi bende biraz durdu yaptım sabahı bklemedim normalde sabah aç karnina ilk idrarla yaparm dedim ama dayanadm yaptım tekrar iki çizgi çıktı ikisi birden yanls olamaz dedim sonra acile gttim orendmki hamileym hemn iğneye ilaca başlattı düşük riskim varmış yani benim byle oldu