Esrackc Glsmm16 daha neler baklava yiyince de şeker hastası olalım o zaman. Sadece şeker veriyorlar size ne bu önyargı anlamıyorum gebelik şekeri varsa ve bunu bilmezseniz bebek ölümü bile olabilir nasıl göze alıyorsunuz
petekceee Cntkyaa 100 gr yaptırdım açlık 72 çıktı en yüksek 80ini gördük çok şükür içim rahat etti yaptırınca
yeschef-13 Cntkyaa ben geçen hafta yaptırdım 75gr la 77-128-80 çıktı doktor tertemiz dedi zaten bende şeker beklemiyordum 💐
Bernush Cntkyaa Ctesi günü yaptırdım, tokluk yani 1 saat sonrasındaki kanda 98 çıktı, çok şükür ama çıkmadı diye düşünüp ipin ucunu kaçırmamak lazım. Herhangi bir rahatsızlıkta vermedi, rahat içtim.
Sermec27 Cntkyaa ilk oğlumda yaptırmıştim şekerim çıkmamıştı ikinci oğlumda yaptırdım şekerim çıkmıştı açlık 93 tokluk 1. Saat 196 2. Saat 188 çıkmıştı doğuma kadar diyet yapmıştım su an üçüncü oğluma hamileyim en başından beri ara ara ölçüyorum şekerimi iki gündür yüksek görüyorum 23+1 im şekerim var büyük ihtimalle diyete başladım bunda erken öğrendiğim için ve düzenli ölçüm yapacağım için yükleme yaptırmayacagm ama eğer düzenli ölçüm yapılmayacaksa mutlaka yaptırılması lazım
Sermec27 Glsmm16 ben iki kez şeker yüklemesi yaptırmıştım ama şeker hastası falan olmadım sadece gebeliklerde çıkıyor onun dışında şekerim yok çevremde kim varsa şeker yüklemesi yaptırdi kimsenin de şekeri çıkmadı bence sizin böyle bir sorununuz oldu diye herkeste olacak diye bir şey yok
Newmommyy Cntkyaa sadece idrarda protein pozitif çıkması bir şey ifade etmiyor diye biliyorum. Fazlaca ödeminiz ve tansiyon yüksekliğiniz de varsa gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyorlar. Doktorunuza danışın bence.
Sermec27 Glsmm16 benim çevremde herkesin doktoru öneriyor demek ki onlar tam doktor olamamış size de geçmiş olsun rabbim şifa versin bir an önce 🤲
Glsmm16 Sermec27 sağol bu arada en kıdemli ve uzun yıllardır doktorluk yapan kişiler bahsettiğim doktorlar
Sermec27 Glsmm16 dediğim gibi her doktorun kendine göre bir bildiği var benim çevremde yaptırmayan yok bu şeker yüklemesini ama hiç birimiz de ve bebeklerimizde çok şükür bir problem yok rabbimde göstermesin inşallah 🤲