Merhabalar, garip bir soru olacak belki ama cevaplarsanız sevinirim. İlk hamileliğim. 32. Haftadayım, dün nst çekildi ilk kez ve dümdüz olmadığı için hafif ama düzenli 5 bölgede kasılma çıktığı için doktorum istirahat verdi. Haftaya tekrar gireceğim nst ye. Hep okuyorum yalancı sancı olması falan diye ama açıkçası nasıl, nerede olan bir ağrı onu sormak istiyorum. Hangi bölgede olunca doğum sancısı oluyor, ne kadar şiddetli oluyor gibi gibi. Sanırım çok basit bir soru oldu ama artık her yerim (kasıklarım, bazen karnım, bazen böbrek gibi bel bölgem) sürekli ağrıyınca önemli bir ağrıyı kaçıracağım diye korkuyorum önemsemeyip.