esshn bebişim doğdu carsamba günü dün çıktım hasteneden bebiş iyi bende toparlanmaya çalışıyorum benim kanama sorunum vardı ilk hamileligimden yine oldu malesef yoğun bakimdaydim iki gün ama çok şükür çıktım toparlamaya çalışıyorum.cok çektim ama şükürler olsun bebişim sağlıklı bende iyi olurum insallhhhh🤲