24 hafta 3 günlük gebeyim daha önce 2 kez lekelenme yaşadım uzun süredir iyiydim hiç ağrım falan yoktu özür diliyorum lavaboda taharet alırken peçeteye normal adet kanı gibi kan geldi ama baya bi çok bir avuç gibi apar topar hastaneye gittik birde misafirlik için anneme gelmiştim kendi doktoruma 1 saat uzaklıkta doktorum bu hastanedeki doktoru tanıyormuş ve çok şükür progestan iğne bi kaç ilaç daha yapıldı kontrol altına alındı bebeğimde iyi çok şükür ama doktorum şuan yolculuk yapmamı herşeyi yasakladı önce burda bir muane olmam gerekiyor buradaki doktor ilke hanım onay verirse yola çıkabileceğim hala ufak kahverengi lekelerim devam ediyor. Çok korktum bu tarz yaşayan arkadaşlar varmı ? Allah hepimize bebeğimizi kucağımıza almayı nasip etsin