Merhabalar. Sırt ağrısı mide bulantısı şikayeti ile acile gittim. Beta hcg değerim 35 çıktı. Ama son adetimi 25 şubat-02 mart aralığında gördüm. Dün pembemsi leke geldi bugün lekelenme gördüm. Eve geldiğimde gebelik testi yaptım silik bir şekilde oldu. Bu mümkün müdür? Hamile olup adet olan ya da kanamalı olan var mı?