Aranızda gebeliği stresli geçenler var mı? Nasıl atlattınız? Bebeğin sağlığı için neler yaptınız? Başta eşim ile ilgili olmak üzere birçok şeyi kafama fazla takıp düşüne düşüne büyütüyorum. Bazen yemeden içmeden kesilmeme sebep oluyor. Sigara zaten içiyorum. Zorla sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum. Bir kedimiz var kaka çiş yapıyor eve. evdeki herşeye zarar veriyor. Kumunu ve yaptığı kakaları almakta zorlanıyorum. Kustukça ağlıyorum. İştahsız oluyorum. Büyüdüğüm şehirden başka bir şehirde yalnızım eşimden ve onun çevresinden başka kimsem yok. Stres, sinir, yemiyorum içmiyorum, sürekli evde herşeyi düşünüp büyütüp ağlıyorum. Ne yapmalıyım, nasıl atlatırım, ne gibi etkinlikler bana iyi gelebilir, ya da eşime bunu uygun dille nasıl anlatırım bilemiyorum. Bebeğe de iyi bakamadığımı düşünüyorum haliyle.