Bende Nahit ataya qidiyorum doktorumdan memnunum tabi herkese iyi qelmeyebilir bizim tüp bebek ve ikizimiz olucak hayırlısıyla önümüzdeki hafta detaylı ultrason yapilicak ama hiç bir bilqim yok kendisi nasıl yapıyor diye hastalar qirip hemen çıkıyor bı sıkıntı var bence en fazla 3 5 dakika ilqileniyor detaylida baya bir ilqilenmesi lazım benim bildiqim perinotologlarda öyle oluyormuş heralde