nezaman hissetmeye basladiniz 2 gebeligi?
ebruus iki çocuğumda da 17-18 haftalarında hissetmeye başladım
ebruus 15. Haftada
ebruus 20 . Hafta da 😆hep ikinci erken hissedilir diyorlar ama ben yine geç hissettim
ebruus Ben 20. Haftada hissettim tam olarak ilk gebelıgımde de aynıydı 😁
Ben 12 haftada
Ben daha 3 haftalıktan hissettim. Sağolsun bulantılarım başladı. Aha dedim hanileyim 😂😂😂
2 gebeliği ne demek kız
Pellini 2 inci gebelik 🥰