Sym_nr Öncelikle yediklerinize dikkat edin her yemeğe kimyon katın ki bebeğe gaz yapmasın. Ben salona yanı başıma hep kuruyemiş tabağı yapıp koyuyordum kuru incir, kuru kırmızı üzüm, ceviz, badem yanında suyumu hiç eksik etmiyordum bunlar hep yani başımda atıştırmalık oluyordu bol süt yapıyor yemek olarak
Tavuk suyu, et suyu çorbasını fazla tüketiyordum ve bol sebzeli yemekler