melektpcu BirAvucmutluluk yarın kontrolüm var doktor hazırlıklı gel yatış verebilirim dedi 40 haftalık oluyoruz, düzenli sancım yok açılma var mı bilmiyorum olursa suni ile olacak o tedirgin ediyor biraz