Srfe01 şey bende 2li testte rahmi besleyen damarlarda direnç tespit ediliyor ,o sebeple gelişim geriliği yaşıyorum erken doğum oluyo . Kan akışı kolay sağlansın diye corasprin kullanıyorum her zaman.. bazen kordon veya annenin rahme giden ana damarlarında direnç olabiliyor o yüzden kullsndırıyorlar. Keşke sorsaydın sorun ne diye