Herkese merhaba. Hamileyken ben de sürekli doğum hikayeleri okuduğum için merak eden arkadaşlar için yazmak istedim. Antalya Medstar Topçular Hastanesi’nde geçtiğimiz ay doğum yaptım. Aslında sezaryen günümüze 3 gün vardı fakat bizim minik erken gelmek istedi suyum geldi ve acilen hastaneye gittik. Suyum geldiğinde sabah 10du. Hastane çantası zaten hazırdı. Direkt çıkıp hastaneye gittik. Öncelikle gerçekten doğum başlamış mı diye doğumhanede kontrol yapıldı gerçekten su geldiğini görünce yatış işlemlerini başlattırdılar. Odamıza çıktık ve serum bağlandı. Saat 2 gibi gelip ameliyathaneye indirdiler. Doktorum Murat Doruk ’tu. Harika biridir. Pozitif, sürekli sakinleştiren, hep iyiyi gören. Kendisinden hep övgüyle bahsedeceğim. Her neyse, 2 gibi girdim içeriye. Hazırlık aşamasında hiçbir sorun yoktu fakat iğneden çok çok korkuyordum. Artık anestezi vakti gelmişti. Anestezi uzmanı Ertuğrul bey geldi. Kendisine korktuğumu söyledim çok kısa süreceğini söyledi fakat benim elim kolum titremeye başladı nabzım yükseldi lütfen durun iyi değilim dedim, kendisi beni sakinleştirmek yerine ekibe dönüp bu böyle olmaz hazırlayın genel anestezi yapalım dedi çok sert bir sesle. Ekipteki arkadaşlar hocam gerek yok biz sakinleştiririz deyip beni sakinleştirdiler. Her şey çok taze olduğu için kendisi hakkında şikayette bulunamamıştım birazdan bulunacağım yaptığı son derece çirkindi. Her neyse bu çirkin hareketten sonra arkadaşlar beni sakinleştirdiler ve iğne yapıldı tabi ki acıdı ama çok çok büyük değil. Mesele sakinleşmek zaten aslında acıdan ziyade. Akabinde hemen uyuşmaya başladım birkaç dakika içinde Murat Bey geldi doğum başladı ve 14:26,da meleğim dünyaya geldi. Ekipteki arkadaşlar getirip gösterip öptürdüler çok sağ olsunlar. Odaya çıktıktan sonra 3 saat içinde ayaklarıma his gelmeye başladı. Akşam 9 gibi yardımsız yaptım ilk yürüyüşü. Hiç korkulacak yanı yoktu gayet iyiydi. O gece birkaç kez daha yürüdüm. Bu arada 2 kez de istifra ettim çok şiddetli. O kadar iyi geldi ki sanırım kendimi toplamamda bunlar da çok etkili oldu. Arkadaşlarımdan bazıları hiç kusmamış ama bende 2 kez oldu. Sabah doktorum viziteye çıktığında ben tek başıma bahçede yürüyordum o kadar toplanmıştım yani. Kısacası iğne faslındaki çirkin tutum hariç her şey çok yolundaydı çok hızlı gerçekleşti ve çok hızlı toparlandım. Hamileyken me kadar boş telaş yapmışım diyorum şimdi :) Allah hepinize bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin annelik muhteşem bir şey :)