Şimdi kızlar ben sürekli bebeğim doğduğu zaman hemen kardeşi olsun diyordum. Yaş aralıkları 1 yıl yada 2 yıl olsun birlikte büyürler ve gurbette olduğum için yalnızlık çekmemek adına kalabalık bir ailem olsun istiyorum. Velhasıl kelam eşimle bu konuyu konuşmuştuk kendisi 1 yıl sonra istediğini söyledi bende anlayışla karşıladım zaten emzirme dönemindeyim kızım yaşını doldurduktan sonra düşünürüz demiştik. Bu arada sağlık sorunlarından dolayı hemen kardeşi olsun istiyorum çünkü ablam teyzelerim tedaviler ile hamile kalabiliyordu. Adetime 2 gün var geri çekilme ile korunduk zaten oda korunma bile değil bunun farkındayım 😂 bir haftaya yakındır bulantım baş dönmem var ve şuan aşırı bir gaz kusura bakmayın ama öyle böyle değil. Sizce hamile olabilir miyim ? Benim gibi bu belirtileri yaşayıp hamile kalan var mı ? Erken gebelik testi yaptım ama sonuç negatif çıktı. 7 martta regl başlangıcı