Sitenize yeni üye oldum yardımınıza ihtiyacımız var
Şöyle açıklayım bundan 4 ay önce eşimi kaybettik sonrasında ufak tefek olmuştu psikolojiktir belki diye düşündük sonra gecti ama şimdi tekrar başladı ve yoğun bende dayanamadım artık o itiraz etse de beslemeye basladim oğlum yetişkin ben bağlıyorum utanır belki olmaz bidaha diye bezsiz duramıyor hastanede tahlil de de temiz çıktı devam edeyim mi bez bağlamaya patlıcak gibi oluyor hasta besi bu arada bayanlar yazarsa sevinirim