Ozkansultan
Merhaba bayanlar birşey sormak istiyorum 9 haftalığız şimdi evet doktoruma gittim kanama ya da düşük yok dedi ama idrarımda kahverengi akıntı geliyor ama aşırı değil ve her zaman değil 2 gündür oldu ve bir iki defa nadir sanırım enfeksiyon henüz idrar testi yaptıramadım siz nasıl önlem aldınız birde gaz sancılarınız nasıl dindi kabızlığı nasıl önlediniz doktorum tabiki yardımcı olmaya çalışıyor ama bana fayda etmiyor