Ben de 19. Haftamda hissetmiştim, canınızı sıkmayın lütfen. Plasentamın ön duvara yerleştiğini ve suyumun da normalin bi tık üzerinde olduğunu söylemişti doktorum. Tüm bunlar bebeğin hareketini hissetmemi geciktirmişti, belki sizde de böyle bi durum vardır