Detaylı ugs için kendisiyle 3 kere görüştüm. İlk görüşmede beni baya korkutmuştu. Tarama testlerini yaptırmadığım için baya moralimi bozmuştu yani. O günden sonra bir sonraki randevuya kadar sürekli ağladım. Biraz kötü gelmişti bana tutumu. Sonraki görüşmelerde gayet iyi ilgiliydi. Başta dedim yok bu doktor bana göre değil çok karamsar çok kötü yaptı beni vs ama normal hali öyle değil bence. O gün öyle denk gelmiş bana. Sonrasında gayet sakindi güzeldi