Öncelikle ilk doğumumdu kızlar. 37 haftanin daha başıydı bir anda gece suyum geldi. Ama sancim yok gibiydi.Yaşadığım şehirde muane olup farklı bir şehire gittim. Saat sabah 8 de hastaneye yattım. Belli bir süre sancım gelmesini beklediler savcılarım gelmeynce saat 14 den sonra suni sanci verdiler 1 saat icerisinde 15.20 de falan sancilarim başladı. 20.35 geçe de bebegim kucağimdaydı. Suni sancı verildikten 6 saat sonra doğurdum son anlarda savcılarım bayaği zorladi ama çok sukur genede kısa sürdüğünü düşünüyorum. Allah herkesin yardımcısi olsun. Kolaylk versin.