Cerenglr Mjgn yıkanmamalı diye biliyorum ama benim annem tutturdu yıkıcaz öyle olmaz diye 😅😅 eskiler hep yıkamak istiyor
umrumdadegil Mjgn bana hemşireler yıkayabilirsin dedi ama göbeğine dikkat etmek gerekir su gelmemesi lazım o şekilde yıkadım bende
Nur_budak Mjgn benimde bebeğimin göbek bağı 12. Günde düştü ben 11. Günde banyo yaptırmıştım ebe sorun olmaz iyice kurula yeter demişti
Edsn Mjgn yıkanmamalı çünkü göbekbağı kurumalı kurumazsa nemli kalırsa Allah korusun ne gerek var riske atmaya kimseyi dinlemem bu konuda
Almilamihra Arkadaşlar bende ilk bebeğimde beklemedim ama beklenmesi gerekiyormuş. Bence riske atmayın. Mustelanın avakado özlü temizleme suyu var bebişlerin vücudu için onu bir kaç pompa sıkarak ve bir pamuk kullanarak nazikçe silin. İçinizede sinmiş olur hemde riske atmamış olursunuz bebieğinizi. Tercih sizin tabikii ☺️
Sibel3437 Merhaba bebek için ilk 3 gün banyo yapılmasını çok fazla doktorlar önermiyor.. Sebebi şu Amniyon sıvısı cocugun doğumdan sonra vucut ısısını düzene koymak için yardımcı oluyormuş, bağışıklıgi destekliyor yani tavsiyem yıkamamanız
Suhiss Mjgn gecen gittigim gebe okulunda bir kereye mahsus yikayabilirsiniz ama hemen kurulayin mutlaka kuru tutun uzerini biseyle kapatmayin ama yikamamaniz daha guvenli olur dedi
Minigiim-vebenn52 Mjgn hemşire bize eve gidince yıkayın bebek rahatlasın su değdirmeyin yeter dedi biz yıkadık göbek bölgesine su değdirmeden sonra hemen gazlı bezle steril ettik göbeğini zaten
OYKUmom Çocuk Doktorumuz bağı düşüne kadar yıkama vücudundaki tabaka onu ilk dünyaya adapte olmasını sağlar korucu özelliği var demişti sadece kanlı yerlerini kaynamış suyla bebek pamuğuyla silmiştim ben