sukran0046 Ne yaptırıyorsunuz hediyelik olarak veya yaptrdnz resim paylaşalım birbirimize fikir olur.fiyatlarıda paylaşalım bakalım belki karar vermeyenlere fikir olur ayrıca güvenilir olup olmadıgını biliriz? Ben sanırım bunu yaptrcam
Tuba-M55 sukran0046 ben ebe hemşireden görmüştüm instagramda. Trendyoldan ayrı ayrı 1lt pembe ya da mavi kolonya 50 adet boş sprey şişesi ve etiket sipariş vermiş. Hem kendi emeği ile hzırlamış hem de çok tatlı 500tl civarı turuyo
Lumlum sukran0046 ben hediye vermeyi düşünmüyorum sanırım ama verirsem de son ay oturup kendim bi şeyler hazırlarım
Julide92 Mika kutuda kokulu bubble mum yaptırdım ama süslemesini kendim yapacağım. 100 tanesi 900 tlye geldi bana. Trendyoldan aldım
sukran0046 Julide92 baya fazla tutmuş sizinkisi gerci bizimki ikinci olunca biraz basite sadeye kactık ta
Julide92 sukran0046 bizimde ikinci bebek ama herşey çok pahalı artık hazır süslü şeyler alsam daha pahalı olacaktı. Her ay birşey almaya çalışıyoruz artık
herhangibiri İnstagramda minik eller diye bir sayfa vardı herşeyi aşırı beğendim, çikolata, kolonya, kokulu kese ve pleksi magnet yaptırmayı düşünüyorum azar azar. Toplamda 4 bin civarı tuttu, kapı süsü vs var, tasarımlarını çok sevdim. ![ ![
Seldahilal Srfclkkl nerde yaptirdiniz acaba yaşın kitabını bende yaptırmak istiyorum birde fiyat nekarddir
Pofidik123_ sukran0046 eğer ki düşünürseniz ben bu işi yapıyorum çoğu sayfaya güven olmuyo dolandırıcı çok maalesef
Merve_3351 Çikolata fln neysede magnet gibj şyleri anlamıyorum kim napsin beni. Cocumn ismini biyere yapistirsn😀
Patito__ Merve_3351 banada sacma gelior ama dugunde dahitilanlarda keza ayni ama resim magnet dagitmaktn iidir sdce isim dagitmk 😅😅😅