Tubahamis ben memnunum dayımın iki kızı da onda doğdu. Yakın zamanda arkadaşım Asiye hanım da doğum yaptı. İlgili bi doktor ve muayene süresi öyle özel bi süre diyemem ama gerekeni söylüyor ve seni dinliyor soruların varsa yanıtlıyor hepsini. Tecrübeli bi doktor yani. Sadece çok fazla talep var ona bu yüzden çok yoğun oluyor.