Nzlcncncn Kızlar çok terliyorum 3 saattir falan cam açtım doğudayım soğuk yer ama bana mısın demedi acaba doğum belirtisi olabilir mi asagahahahasgas
hunilimom Nzlcncncn sen gel birde Haziran ve Ağustos sıcaklarında gebelik yasa 😂😂 o daha da beter günde 4 defa duş çıplak geziyordum resmen ama banamisin demiyordu 😂😂😂
nurcan05 Nzlcncncn 34 haftalığım gece yatarken çok terliyorum normalde üşürüm hep hormonlardan herhalde iyice ağırlaşıyor insan
seymaa7 Nzlcncncn ay ben her gün yaz hamilelerinin allah yardımcısı olsun diye dua ediyorum normalde yazın bile kafama kadar yorganla yatardım şimdi yanmaktan geceleri terlemekten uyuyamaz oldum
Kelebek1_ Nzlcncncn ay durduğum yerde alev atıyorum duman çıkıyor benden resmen kızımı temmuzda doğurmuştum o zaman da fenaydı ama yazı kışı yok her türlü alev atıyorum
Zeynomsu Nzlcncncn ben de öyle sonra geniz akıntısı olayını unutmuşum ben😅 mide bulantısı bitmedi bende
nurcan05 Nzlcncncn bence normaldir valla insanlar yazın ne yapıyor hamile olunca onu düşünüyorum 😅 haftanız gelmiş inşallah normal güzel bir doğumunuz olur artık
MadameNoire Nzlcncncn gebelikte ates basmasi normal 34 teyim bi kaç gecedir beni de ateş basıyor uyuyamıyorum 🤣
MadameNoire Nzlcncncn doğum belirtisinde ateş basmasi hiç okumadım belki hormonlardan kaynaklı oluyordur 🤭
sumeyra14 Nzlcncncn bu gece ben de çok bambaşka bi ates hissediyorum, kulaklarıma kadar yanıyorum resmen doğum habercisi mıdır ki 38+1 im ben de