btytgy Bsra_bhsi ben gidiyorum bazı doç dr ların özel muaynanesi var hastanede yine ama çok makul fiyatlara o şekilde gidiyorum . 400 lira civarı gayet memnunum
sumeyye_di Ben de 3 kere gittim şansımı denemek için. Her seferinde hüsran. ilk gittiğimde keseyi bile göremediler. Cihaz çok eski. Özelde görmüşlerdi onlardan önce. Her gittiğimde çok üzüldüm.