Cankuss35 keşkeee .Silemle konuşmuyoruz hiçbir zaman benim arkamda durmadılar .Dedikoducular hepsi .Gşdecek yerim olsa şu an çıkar giderim arkamda güvenebileceğim kimsem yok .İnşAllah bebeğim bana mutluluk getirir yoksa kafayı yemek üzereyim .Her şeyi yapıp ben ses çıkarınca suçlu ben oldum kendini haklı çıkartıyor hep şaka gibi