Bende yaptırdım şeker yüklemesi ve hiç bi sıkıntı yaşamadım ve bende şeker çıktı dahiliyeye yönlendırdı doktor. Hep o zamana kadar yedıklerıme dıkkat etmeme ragmen dıyetısyenle ılerlıyodum gene de çıkmıştı. Duzene girmeyince şeker insilune başladım. Uzun bı süreç oluyo bekliyosun ama iyiki yaptırdım dedım. Cunku o zamana kadar bebek fazla kılo alıyodu sımdı normal sınırlara döndu