Ebrar_65 Naressmom1644 Canım benim ben kendi fikrimi belirttim tutup tutmamam bana kalmış bir şey bu sadece beni ilgilendirir ve kimseye de ilgilendirmez Eğer doktor bana tutma deseydi bile Allah’ın farzını tutardım Çünkü bu benim fikrim Keyfim öyle istediği için
Zeynep_Balin 8.ayıma girmiş olucam oruç başlangıcında doktoruma danıştım deheyebilirsin ama zorlama dedi eşe dosta sorduk dinimizce nasıl olur diye şu an tutmasan bile sonrasında kazalarını tutabilirsin dedi
Srfclkkl 2_erkek_annesi bak bunı bilmiyordum ama yinede tutmayacam kendimi ne zaman toparladım o zaman borcumu öderim
2_erkek_annesi Srfclkkl aynen kışın zaten oruç borcu ödemeyle geçiriyoz sizede nasip olur yerine tutarsınız inşallah
Aabbccc Fatmus bende tutmayı çok istiyorum ama kullandığım iğneler ve ilaçlar baya var o yüzden tutamıyorum bı de mide bulantım oluyor baya yapamam herhalde 🙁