Kızlar karnım çok ağrıyor dün doktor gittim nts sancı çıktı ama düzenli değildi açılmam bakmadı 2 gün sonra günün doluyor perşembe günü kontrol gel dedi ama karnım çok ağrıyor dün gece sancıdan hiç uyuyamadım regl olacakmışım gibi bebek sertleşme var hareketleri düzenli hissediyorum ama sizce ne zaman gitmeyelim suyum nişan gelmedi