Kızlar tüp bebekle çift yumurta 2izlerüne hamile kaldım kalalı hep hasta gibiydim transferimin 12 ci günü 7 basamaklı merdivenden düştüm çok korktum şükür 1 şey olmadı 4 ayıma kadar gecem gündüzüm 1 oldu ve kusmaktan aciliktim hep yiyemez içemez oşdum 2 ilaç la yine işe yaramayan 4 ay sürüveni geçirdim hep 1 korku ya bişey olursa diye gebeliğümi hiç güzel geçiremedim hep ağrılarım vardı evden çıkamadım 32 haftama kadar aniden adet ağrısı çekmeye başladım ve akşamları ağrım yoktu ama bebekler kendini kasıyorlardı ve gün içinde hafif ağrı hisederrim adet olacam gibi ama az yok denilcek gibi 33+1,oldum ve acile gidip 1 görüneyim bişey varsada ilaç verirler diye gitim açılma yok ağrı giti vajinal uzunluk iyi dr nst ye bağlıyalım madem gelmiş bakalım ve bakıldıki nst 100 geçiyo dr hemen yatış verdi ama ben ağrı hisetmiyom doğum haneye toladı yatış yapıldı iğne serum ilaç verildi ben ağrı hisetmiyom yine herşeye bakışdı normal açılma yok ağrı yok vajinal uzunluk iyi ama nst gitikçe yüksek dr hemen tekrar baktı açıklığın oluyo denildi nst riskli görünüyo aviken sezeryana alıyoruz dedi bebekler içimde balık gibi yüzüyo tmm dedim eşime bile haber vermeden sezeryana alındım belden uyuşturup sezeryan yapıldı o esnada 1 tane yumurta kadar miyomum varmış dr görmüş onuda almışlar şükür bebişlerim 1680 diğeri1700 olarak dünyaya geldiler şuan küvezdeler ara ara entübedeler sarılık geçirdiker çok şükür 1 kere gördüm dahada gidemedim görmeye toparlanır toparlanmaz görmeye gidcem dualarınıza talibim Allah kimseye evlat acısı yaşatmasın sağlıkla alalım kucağımıza evlatlarımızı