Elifcan111 Hahahahahahahah elif hanımda bende ufak bir moral bozukluğu yaptıgı için gitmiyorum.. Bebeğim yüzüstü yatıyodu kalp atıslarını duyamıyorum falan dedi baya uğrastı heh neyse tamam hareket etti dedi ama içim asla rahat etmedi, çıkar çikmaz rengim falan attı hemen özele gittim bebek gayet sağlıklıydı mesela madem hareket etti ufak bir kalp atısını dinletsede içim rahat etseydi, ilk gebelik insan her şeyi düşünüyor, bugun memiş ali beyden çok memnun kaldım çok naif ve acıklayıcı biri, elif hanım göstermiyordu bir seyi burnunu gösterdi ellerine baktık falan :)