Aysegulkinyas Minnakel bunu direk kendi doktorumuz soyluyo dimi zmana geldi falan diye bende yaptirmam cok istiyorum da daha 13.haftamdayim ama
aynrblms Bizimki Prof. Dr. Rıza madazlı ydı. Yeride Nişantaşı nda 500₺ verdik. Gayet açıklama yaparak uzun uzun inceledi. Çok güvenilirmiş zaten değiştirdiğim kadın doğum doktorum Ona gittiğimi öğrenince tamam o zaman demişti. Durumunuz varsa tavsiye ederim.
Pln1994 Bende geçenlerde yaptrdım özelde radyoloji uzmanı adam yarım saat filan güzelce inceledi açıklama yaparak aynı zamanda bir tane fotoğrafını bebeğin yüzünü gösteren üç sayfa rapor ve dvd verdi memnun kaldım 200 tl ye yaptrıdık ama Antalya’dayım bilgin olsun canım sorduğun için bilgi vermek istedim 🙏
serpil60 21 hafta da gittim . Üniversite hastanesi radyoloji de baktı inceledi baya tüm organlarını el ve ayaklarına varana kadar tek tek bakıyor . Daha sonra kendi doktorum baktı çok şükür hersey güzel 😍😍
Pln1994 AyEr Evet canım öyleymiş maalesef ki Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun diyelim o zaman 😊
aynrblms Bu işin uzmanlık alanı perinatoloji. Özel hastanelerden de fiyat alabilirsin perinatolog olabiliyor çoğunda. Aynı zamanda radyoloji uzmanları da bakıyormuş. Belki onlar daha uyguna bakıyordur canım.
Pln1994 AyEr Rabbim saglıkla hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin canım benim 🙏😇🤗
SevdaNurum Ankaradayım ben. Perinatolog Ali ergün e gidicem inşallah önmzdeki hafta. 21haftalık olucam. Ücreti 500 TL.
DeryaOguzhan Adanada cansun demir diye bir perinatologa gittim profesör adam. 400 lira verdik . 15 20 dakika baktı rapor falan düzenledi. Normalde radyologdan randevu almıştım üçlü taramada küçük bir sıkıntı çıktı o yüzden doktorum bu adama yönlendirdi çok daha iyiymiş .
eoa Bende 5 ocakta gitcem kendi doktorum yönlendirdi baska dr.bagdat caddesindeymis perinologmus kendisi 20.haftamda gitcem 430 tl