Seydoss Kızlar merhaba ben yeni doğum yaptım 1 haftalıkken bebeğimin göbek bağı düştü ve göbeğinde kurumuş kan var birşey olurmu doktora gitmem gerekiyormu sizce
hunilimom Seydoss zibina geçen kan sarı kokulu akıntı olmadığı sürece normal 4 günden fazla sürerse yine bı git banyodan sonra kuru olduğuna emin ol oranın
Seydoss hunilimom kan sarı akıntı koku vs yok sadece 1 hafta oluyor göbeği duseli alt tarafında çizgi şeklinde kuru kan var 2 kez banyo yaptırdık kuruladık başkada bisey yok
hunilimom Seydoss içinde az da olsa kan kaliyordur bunlar normal benim iki çocuğumda da dediğim şeyler vardı kan akıntı vs