Hatice--- Yeni açılan metro İzmir Atatürk eğitim araştırma hastanesi tarafına gidiyor mu acaba diğer türlü eshotla gitmem gerekecek Yarın hastaneye gitmem lazım 💞
Ecemylmz Hatice--- Metro hastaneye kadar gitmez, üçyol da inip taksi veya eshota binmeniz gerekir ama hiç indi bindi yapmak istemezseniz tek sefer de eshotla gitmeniz daha mantıklı 😊
Hatice--- Ecemylmz eshotla gideyim o zaman direk yeni de geldik hiç bi yeri bilmiyorum eşim eğitimde kendi aracımız yok direkt öyle yapayım ben 💕