Tesadüf değil. Çok kişi aynı durumu yaşadı. Bitane de benim komşum. Doktorlar tüp bağlamayı sadece bağlama yapıyor. Kesip bağlanması lazım. Yoksa bağladığı yer açılabiliyor. Sende de öyle olmuş. Kesmeden bağlamıştır. Açılınca hamile kaldınız. Komşum 4. De kestirip bağlattı.