bebegimhayalim Kızlar yarım saattir sirt bel agrim var dinlenme ile geçmeyen ve sol ayağım 2 gündür aşırı şiş normal mi dogum belirtisi mi sırt bel ağrısı
RM0 bebegimhayalim bende 36+3 üm sırt ağrısı bende de var dünde ishal ve kusma oldu gece bilmiyorum ilk hamileliğim galiba bu haftalar da böyle geçecek
bebegimhayalim RM0 benimde ilk tecrubesizim her ağrıyı filan dogum belirtisi sanıyorum korkuyorum ya ama hemde doğurmak istiyorum aşırı agirlastim hiç biseu yapamıyorum ağlayasım geliyor devamlı
RM0 bebegimhayalim aynen öyle benimde hemen doğurmak istiyorum korkuyorum da bir yandan rabbim sağlıklı sıhhatli doğumlar nasip etsin