Cansuuuh Son adetim 20 Ocak uygulamada 6 haftalık gözüküyor doktor ultrasondan baktı 3 haftalık dedi hangisi doğru
Sehermahsum7321 Cansuuuh geç döllenme de olabilir canım benim de son adet tarihim 31 Mayıs ama ultrason göre 19 Haziran geç döllenme zatwn şimdi küçük ilerleyen zamanlarda daha net öğrenirsin
Sermec27 Cansuuuh yani gebelik kesesi en az 4+3 lerde falan gözüküyor 3 haftalık kese olmaZ belki geç döllenme olmuştur ondan haftan düşük çıkmıştır ama dediğim gibi gebelik kesesi 3 haftalık olmaz
seymaa7 Cansuuuh bana 12.haftaya kadar net bi hafta söylememişlerdi biri 9 haftalık diyordu biri 12 diyordu şimdi de son adet tarihiyle haftası arasında 5 gün var geç döllenmedenmiş ileri ki haftalarda daha net belli olur🥰
Cansuuuh Sehermahsum7321 insallah insan korkuyor en küçük şeyde daha önce de düşük yaptım 3 ay önce insallah bi sorun çıkmaz 🥹
amine4444 Sehermahsum7321 canım benimde uyuşmuyor adet tarihim ama doktorun her ay ultrasyonla baktıgı ile hesaplıyoruz sonucta o görüyor demi bebegin gelişimi olsun falan
Cansuuuh Sermec27 ilk gittiğim doktordu çok da güvenilir durmuyordu yarın sabah başka doktora gidicem insallah güvenemedim 🥹🥹
Sehermahsum7321 Cansuuuh hayırlısı olsun kendine ii bir doktor bul maddi durumun el veriyorsa özel de devam et yoksa devlette de dene bk iyi doktorlar var
Cansuuuh Sehermahsum7321 devlette asla randevu düşmüyor sabah sekizde sıra kapanıyor yarın tekrar şansımı deneyeceğim özel tek muayene için 800 lira aldı tekrar o kadar para da vermek istemiyorum sizin yaşadığınız şehirde de devlet hastanesi aynı mı acaba
Sehermahsum7321 Cansuuuh bizim burda randevu bulunuyor Diyarbakır da yaşıyorum tam 10 da randevu açılıyor baksan denk gelirsin ben devlete gidiyorum
Aysumirze Benim son regl tarihi 17 aralık ama 6 haftalık hamileyim,nasıl olduğunu anlamıyorum😞🙁acaba yolunda getmeyen birşeymi var?
amine4444 Cansuuuh evet evet mesela benim 29 agustos en son adet tarihim ama ultrasyonda 23 eylül diye bebegin haftaları cıkıyor benimkidemi gec döllenmiş oluyor canım kimse sorsam anlatamıyorum
Didemmma Merhaba benmde en son 6ocak tarihim son adet doktorlar yumurtlama gününe göre hesap ediyo otresonla 18de gözüküyor