miniiiikfasulye maybemom hayırlı olsun benimki bundan daha silik hayalet golgeydi sizin daha belirgin ♥️Kaç gün gecikti kan verin beta iyice yükselmeden bence hastane gitmeyin ben gittim ne ultrason ne vajinal göründü en iyisi biraz beklemek stres oluyo insan
Dilaralemdar maybemom Yaaa hayırlı olsunn çiçeğimm☀️☀️☀️ bence sakın bekleme kan ver değerini bill.. Allah korusun kimyasal gebelik, dış gebelik çok oluyor ben geçirdim en azından değerini bilirsin ona göre artarsa şükür deriz🙏🏻🙏🏻🧿🧿🧿
EsraOrhann Merhaba sonuç çıktımı merak ettim , bende gebelik var diye yorumladım bakalım hayırlısı inşallah 🙏
Dilaralemdar maybemom Çok sevindiimm kuzumm hayırlı olsuun, Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsiin🥰🥰 Bizlere de dua ett🙏🏻🙏🏻😇😇
FatmaB_ maybemom canım tebrik ederim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim🤗 benim de bat 9 Mart bana dua edin 🥰