Svncezo Selam tatlı anneler 7 haftalık gebeyim amma kocaman bir göbeğim var 4 5 aylık gibi sizlerde durum nasıldı? Bu kadar şişlik ne olakii sağlık ocağı ödemdir dedi🤷
emirtimr1 Svncezo normal ödem de olabilir şişlikte 9. hafta gibi iniyor göbek 14 den sonra gebelik göbeği çıkmaya başladı bende mesela
Yelizkahramn Svncezo bana pantolonlarım olmamaya başladı inanılmaz bir şişkinlik var ama normal olduğunu düşünüyorum. Sağlıkla gelsinler
yeschef-13 Svncezo benim 14. Haftada göbegim çıktı şuan 26+1 ve geçen gün markete biri doğum ay sonu mu dedi o kadar büyük bir göbeğim var ki içeride kendine ait mutfağı balkonu var yaşıyor bence