Momm0606 Ben de duşta saçımı yıkarken ölüyorum sanıyorum. Nefes alamıyorum,çarpıntı, göz kararması, bacaklarım uyuşuyor… Boğuluyorum. Sırf bunun için banyonun kapısı açık duş alıyordum. Alerjik astım kaynaklı nefes darlığı sandım ama panik atakla da benziyordu. Çok şükür uzun zamandır kendileriyle karşılaşmıyorum. Çok zor zamanlar geçirdim hayatım boyunca ve kendimi anlıyorum ve önceliklendiriyorum artık. Bilmiyorum aslında daha önce depresyon tedavisi de gördüm ama kısa süreliydi. İlaçlar unutkanlık yaptı diye bıraktım. Oluyor öyle şeyler ben soğuk suya dokununca rahatladığımı fark ettim.