saudade_ Kızlar göğüs pedi, kalkanı, göğüs kremi gerekli mi ? Siz hangilerini aldınız, hangilerini kullanıp memnun kaldınız yardımcı olur musunuz ?
Kediannesi1 saudade_ hepsi gerekli kalkan babyme aldım göğüs pedi eczanede ne varsa onu alıyorum krem lansinoh bir de ilk zamanlar eczacı antibiyotikli bir krem varmisti onu kullanmistim adını hatırlamıyorum
Ahsksdk saudade_ indirimde diye üçünüde aldım ben 🙈 krem olarak lansinoh krem aldım yakınlarım çok memnun. Göğüs pedi zaten süt akmaması için koyulması lazım her türlü şart. Kalkanda yara oluşumunu engelliyor
Meyranas saudade_ göğüs kalkanı alsan yeter bence kreme gerek olmuyor süt kalkana doldukça buhar yapıyor göğüs ucunu yumuşatıyor hem sütün zaye olmuyor ben her emzirme nin peşine biberına koyar kalkan’da ki sütü içirirdim
Renkhayatlar- Ben ilk gebeliğimde gümüş göğüs kapağı kullandım ilk zamanlar bide lansinoh krem almıştım kremden memnun kalmadım doktor garmastan verdi o güzeldi. Şimdi bunda yine gümüş göğüs kapağı ve incia krem aldım kalkana gerek duymadım
07Tugce Mycey göğüs kalkanı Baby jem e bebekten jelli göğüs pedini aldım nenek sahibi arkadaşlarim ikisinin de gerekli olduğunu süt sizintisi için göğüs ucu yarası için faydalı olduğunu söyledi Göğüs ucu kremi almadım hindistan cevizi yağı sürüyorum tahinin üstünde biriken yağ iyi geliyormuş ebe söylemişti arada onu sürüyorum