Ebrun Kızlar bana dün doktor farklı Bi vitamin ilacı yazmıştı hic Bi ezzzanede yoktu ezzanedeki kadında vitanemin oranı daha fazla olan EFA-MOM verdi kullanan varmı acaba?
Yalinn8 Ebrun 8. Haftadan beri 28 haftalik oldum hala kullaniyorum bence gayet basarili, baslarda cok kusmama ragmen hic depolarimda eksilme olmadi
Krispiim16 Ebrun 12 haftadan itibaren kullanıyorum ilk hafta çok kötü oluyordum kusuyordum ama şimdi iyiyim
SevgibiR Ben efa mom kullanıyorum ozeldeki doktor yazdı bana hatta emzirirken de kullan onu dedi bişi yapmıyor islak elle dokunma balık yağı var balık kokuyor 😂 ama ben icmedim zmn çok yorgun hissediyorum bı kac gün icmedim çok yorgundum şimdi hiç birakmiyom günde bir tane
Ebrun SevgibiR canım bende bugun başladım midem bulanıyor icerken balık kokuyor bide sabahları ac karnına dedi ezzanedeki kadın dahada beter oluyor ama evladım İcin icmem lazım